neděle 1. září 2013

p2 - Dangerous Affair

Ahojte, dneska vám představím prozatím největší (alespoň pro mě) lakový objev tohoto roku - p2 Dangerous Affair.

A hned na úvod musím moc, moc, moc poděkovat Nikol, že jsem měla to štěstí a tenhle skvělý kousek mohla vyhrát u ní v soutěži :) 

p2 - Dangerous Affair

Lakování bylo zvláštní, protože v první vrstvě se lak jeví docela vodově, moc nekryje a dělá holá místa. Kdežto druhá vrstva, jak kdyby mi lak někdo vyměnil. Lak se táhl, vůbec nešel nanést ve slabé vrstvě, jako se mi to krásně povedlo u té první. Najednou byl docela tuhý. Ale zvládla jsem to, druhou (silnější) vrstvou jsem zakryla všechny nedostatky té první a bylo vymalováno. Jen na prsteníčku se mi udělala šmouha, tak tam jsem měla vrstvy tři. 

Na fotkách si můžete všimnout (museli byste být slepí, kdybyste si nevšimli :D) krásných linií u lůžka. Něco vám řeknu, můj největší problém při lakování není nanést barvu, ale top coat. Když nanáším barevný lak, tak krásně vidím, KAM ho nanáším. Ale vzhledem k tomu, že lakuju za umělého (téměř žádného) světla, tak top coat prostě pořádně nevidím. A ráno se nestačím divit, jak mi krásně stáhne lak od lůžka a nechá za sebou hnusné mapy. Všem stahuje Seche lak z konečků, mně během noci od lůžka... A nedělá mi to jen Seche, abych to vše neházela na něj.

Zpět k laku, teď přijde to nejlepší. Lakovala jsem ho minulou neděli a odlakovávala včera. Přiznávám, že včera už výstavní rozhodně nebyl. Ale do pátku byl krásně nositelný. To je prostě zázrak a u takhle tmavé barvy se to cení extra. V úterý večer jsem si uřízla kousek rohu na palci (to se mi stává běžně :D). A ve čtvrtek jsem si urazila růžek na levém prostředníčku (můj nejnáchylnější nehet, tam jde lak vždycky dolů jako první, protože se mi ten roh nehtu imrvére třepí). Oba nedostatky byly skutečně tak drobné, že to nebylo ani vidět. První samoloupání nastalo až v sobotu. 

Já jsem z něj prostě naprosto nadšená. Navíc ta barva - krásná temně vínová. Ideální podzimní barva. Už vím, kdo mi bude dělat na podzim společnost :)

p2 - Dangerous Affair

p2 - Dangerous Affair

p2 - Dangerous Affair

p2 - Dangerous Affair

Až při prohlížení fotek, jsem si všimla, že na zadní straně p2 slibuje výdrž s Top Coatem 8 dní. Tolik to sice nebylo, ale myslím, že i tak slušný :) A ještě bych dodala, že na jedné ruce jsem měla na laku Seche a na druhé NYC. Žádné zásadní rozdíly ve výdrži jsem nezaznamenala. První samoodlouplý kousek byl z ruky s NYCem, ovšem nutno podotknout, že to byla levá ruka - má šikovnější.

p2 - Dangerous Affair

Teda dneska jsem se nějak rozepsala, takže radši vše. Mějte se krásně :)

25 komentářů:

  1. Tyhle barvy já nejraději - na podzim (a oběcně po celý rok) jsou na hezkých nehtech prostě šik! :)
    Sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, děkuji :) Taky mám takové tmavé barvy ráda. A jak krásně září na neopálených rukách :)

      Vymazat
  2. veru je krásny, na jeseň ako vyšitý, pripomína mi Paris Memories, ktorý som si kúpila ja. ja som už mala dve nehody na ukazováku a palec na tom nie je tiež najlepšie. čert by to zobral, ale na na mojej foto-ruke to vadí :-D mi to napr. pokazilo aj fotky nechtov z môjho dnešného príspevku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybys mi to nenapsala, že na dnešních fotkách není něco v pořádku, tak jsem si toho vůbec nevšimla :D Musela jsem to jít znovu zkontrolovat :D Ty vodolepky na sebe strhly všechnu mou pozornost... :)

      Vymazat
    2. :-D tak to je dobre, o to išlo :-D ja som na to radšej v texte ani nepoukázala, ešte si budú baby myslieť, že sa vraciam so starých koľají :-D je fajn, že mám toľko fotiek v zásobe, ale niekedy to jednoducho nevyjde a musím konať aj so zlomeným :-/

      Vymazat
  3. Už na sobě začínám pozorovat chuť na tyhle barvičky a tahle je vážně moc krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, podzim klepe na dveře. Snad bude aspoň teplý a plný sluníčka :)

      Vymazat
  4. Musím říct, že to lakování jsem měla u Like A Movie Star dost podobné - v první vrstvě to téměř nekryje a v druhé paráda :) Zvláštní to laky... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mi tu divnou konzistenci někdo potvrdil :D Fakt zvláštní. Ale jako žádné problémy při lakování nedělal. Jen je to divné :D
      No ale ta barva a výdrž... jsem maximálně spokojená a zvědavá na ty zbylé dva :) Ještě jednou děkuju :)

      Vymazat
    2. Hani, to vůbec nemáš za co :) Jsem hriozně zvědavá na ten červený :) A mám chuť jet do Drážďan, jen envím, jestli muže překecám, už mi slíbil výlet do Brna :D

      Vymazat
    3. No pravda, Drážďany nejsou zrovna po cestě do Brna :D Pokud nejedete z Berlína, ale z Prahy :D

      Vymazat
    4. Že bychom se přestěhovali???

      Vymazat
    5. Za zvážení by to rozhodně stálo! :D

      Vymazat
  5. Krásná barva, ale ke mně, takové bleduli se to nehodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omyl, podle mně to právě na bledých rukách vypadá nejlíp - krásně to vynikne ;)

      Vymazat
  6. Fajnový láček, zítra snad něco od p2 ulovím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa tady někdo frčí na výlet do němec :) Tak ať dobře pořídíš ;)

      Vymazat
  7. moc ti sluší! já mám tyto barvičky na podzim taky moc ráda, už se těším až nějakou podobnou vytáhnu. jinak mě taky sem tam nadlak stáhne lak od lůžka. ještě jsem nepřišla na to, za jakých situací se tomu děje. :-) jestli třeba když je barevný lak ještě moc mokrý, nebo naopak suchý... no nevím, je to věda :-D a taky mi to dělal jak Seche Vite tak NYC... čert aby se v tom vyznal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)Já bych řekla, že právě není ten spodní lak pořádně suchý (proto taky logicky nanáším sušící lak, že :D). A tím, že to nedotáhnu, resp. nepřetáhnu tím nadlakem přes celou barevnou plochu nehtu (pač na to prostě za tmy pořádně nevidím), tak se nadlak asi jaksi scvrkne (procesem fofr schnutí) a s tím vezme i barvu... Toť má teorie :D

      Vymazat
  8. Moc krásná barva a fakt ti sluší, taky bych chtěla mít v okolí P2 láčky a Catrice, asi taky popřemýšlím o přestěhování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) p2 bych tu taky brala, tak mi je můžeš posílat, až se přestěhuješ :D

      Vymazat
  9. Very beautiful nailpolish :) Amazing colour :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat