úterý 10. září 2013

Liebster Award TAG

Ahojte :) Včera jsem se dozvěděla, že mě Nikol nominovala na Liebster Award TAG. Což se mi teď vlastně docela šikne, protože jsem si už týden nenalakovala nehty (divné, ale je to tak) a nemám v zásobě žádné fotky, tak to tu aspoň nebude stát :)



Pravidla:

1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.


10x o mně

1. Jsem levák, ale vidličku a nůž držím jako pravák.

2. Měřím pouhých 158 cm - až potkáte auto bez řidiče, jsem to s vysokou pravděpodobností já :)

3. Místo zadku mám kombajn a k tomu křivé nohy - na mně se příroda vyřádila :D

4. Nesnáším vstávání. 

5. Věčně nestíhám a všude chodím pozdě. A to mě vážně štve.

6. Jsem hrozný vztekloun. A to mi taky štve :D 

7. Mám tak rychlé myšlenkové pochody, že než domyslím jednu věc, cvakne mi v hlavě a už myslím na něco jiného a pak si lámu hlavu s tím, na co jsem to předtím myslela. No a mám zábavu na celý den, protože dokud na to nepřijdu, tak mi to nedá spát - a to doslova, pokud se mi to stane večer :D 

8. Nesnáším, když se na mě ve sprše lepí mokré vlasy (ty vypadané).

9. Jsem introvert, trvá mi docela dlouho, než se mezi cizíma rozkoukám.

10. Máme dva pesany. Sedmiletého jorkšíra Maxe a dvouletého bláznivého knírače Qipa. 


10x odpověď na otázky od Nikol

1. Jaké je tvé nejoblíbenější místo v ČR? (Kromě domova)
Sečská přehrada, autokemp Pláž :)

2. Jakou značku kosmetiky nemáš ráda?
Asi není žádná, kterou bych vyloženě neměla ráda. Nesympatická je mi značka S-he.


3. Jaký je tvůj nejmilejší koníček/aktivita/hobby?
Že by lakování nehtů? :D Aby to nevypadalo, že si jen lakuju nehty... tak taky ráda vařím, peču a fotím :)


4. Jaká je tvoje nejoblíbenější sladkost?
Noo, já na sladké vysazená nejsem. Ráda si dám domácí medovník. Jooo a miluju marcipán :) Když už sladké, tak pořádně :D


5. Co by jsi se svým blogem chtěla dokázat?
Já se za ničím neženu, nemám žádné cíle v počtu čtenářů nebo tak podobně. Dělám to pro radost :)


6. Preferuješ sukně nebo kraťasy?
Ani jedno, ani druhé :D Kvůli mým křivým nožkám nejradši nosím kalhoty :D Ale v létě nosím sukně i kraťasy.


7. Divadlo nebo kino?
Baví mě oboje, ale častěji jsem v kině. 


8. Jaká je tvá nejlepší a nejhorší vlastnost?
Nejhorší asi to, že jsem vztekloun. Na nejlepší jsem se musela jít zeptat Milého, protože jsem na nic nepřišla :D Prý pečlivá, no nevím :D


9. Co máš nejradši na víkendech?
Že nemusím vstávat!


10. Myslím, že jsem... (doplň podle své fantazie)
... holka šikovná, že jsem to dala vše dohromady :)


******************

No a to bude vše, protože všechny blogy do 200 čtenářů, které sleduju, už byly nominované.

Mějte se krásně! :)



6 komentářů:

  1. 2 a 3 z první desítky mě hrozně pobavily :D
    Já jsem taky vztekloun a ještě k tomu hrozně ráda trucuju :/ Introvert jsem bývala, teď se lepším, ale pořád nebudu ta nanynka, co miluje všechny a se všema se chce kámošit :)
    Se sladkým to máme stejně, já jsem hodně na čokoládičky, karamel, marcipán, za to pečený sladký (koláče, buchty) mi tolik neříká a radši si dám šunkový chlebíček :D
    Pozdě chodím taky všude, každou chvíli mi ujede tramvaj, metro přímo před nosem... Ale pořád jsem lepší než někteří Francouzi - moje zpoždění je do 10 min. (obvykle), kdežto někteří žabožrouti to výtahnou i na hodinu :D
    Ten tag mě u tebe vážně bavil :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses aspoň pobavila :D
      Buchty taky skoro nejím, peču je Milému, ale sama si většinou nevezmu ani kousek :D Maximálně ke kafi do práce, když si vzpomenu.
      Ta nedochvilnost je ale hrozná vlastnost. Kamarádka ze mě vždycky kvetla, ona všude včas, kolikrát i dřív a já vždy pozdě :D A já nemít auto, tak mi taky vše ujede. Normálně se mi o tom nedávno i zdálo, že jsem pospíchala na autobus, dokonce jsem přišla i tak tak včas, ale stejně mi ujel před nosem, protože jsem koukala, kde co lítá :D To je další moje "úchylka" - očumuju, co se kde děje, sleduju lidi... jsem hroznej pozorovatel :D

      Vymazat
  2. Vstávání taky z duše nenávidim! Když mám vylízt z vyhřátýho pelíšku a ještě mám u sebe pěkně schoulenýho Oďáka, tak bych až brečela, jak se mi nechce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám na krajíčku od podnělí do pátku :D A teď je to horší ještě o tu tmu, do které už vstávám :(

      Vymazat
  3. Tak jsem se zase aspoň nasmála , stejně jako Nikolka. Tak já jsem taky takový malý pivo, ale pořád měřím, víc než ty, mám nějakých 165 cm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty už jsi oproti mně velký pivo :D Ale mám kamarádku a ta nemá ani 150 cm :D Podotýkám, že je stará jako já :D

      Vymazat