středa 7. srpna 2013

Summer Challenge: Nautical Nails

 Ahojte! Tak jsem zpět :) Po týdnu trápení se zubem a následném týdnu dovolené (naštěstí s uzdraveným zubem už) :) Dneska vám konečně ukážu námořnické nehty, které byly aktuální před třemi týdny (jsem to ale rychlík) v Summer Challenge by Veve :)

Summer Challenge - Nautical Nails


Nehty jsem tvořila s již rozjetým zánětem pod zubem a zrovna mi v tu chvíli přestával působit prášek proti bolesti, takže jsem se s tím moc nemazala (no co si budem povídat, ono by to bez zánětu lepší nebylo :D). Jako podklad jsem použila bílou 148 od GS, modrá je Walk on Air a červená Fame Fatal - oboje od Essence. Co dodat ke zdobení?:D Myslím, že je dost dobře vidět, že je vše dělané od ruky... Jediné s čím jsem byla spokojená byl ukazováček a tečky - ovšem do doby, než jsem nanesla nadlak a i ty pěkné tečky se mi krásně roztekly :D Ale když se to nezkoumalo zblízka, tak to tak hrozné nebylo... vážně ne :) No ale kam se hrabu na Arvonku nebo Veve... Po zhlédnutí jejich Ocean nails jsem ty své rovnou vzdala - holky jak vy to děláte? :)

Spokojená jsem byla s výdrží, věřte nebo ne, ale vydržely mi od úterý do neděle. Byla jsem za to fakt ráda, protože jsem neměla náladu vůbec na nic...

Summer Challenge - Nautical Nails


Summer Challenge - Nautical Nails

Summer Challenge


Mějte se krásně! :)

16 komentářů:

  1. No mne sa tento výtvor moooc páči. Je to také čisté, klasické a dokonalo námornícke. A aj sme použili rovnaký modrý lak ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Veve :) Já totiž jiný tmavě modrý bez třpytek ani nemám, tak proto zrovna Walk on Air :) Zdálky to vypadá jakž takž, ale zblízka je to hrůza rozmazaná :D Jsem si bláhově myslela, že proužky dám od ruky :D

      Vymazat
  2. Pěkně si to vymyslela :) co si dávala za nadlak, že nechtěl spolupracovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávala jsem NYC. A to jsem schválně čekala, abych to nedala na mokrý.

      Vymazat
    2. to je divný, protože mi myslím Nikol psala, že tenhle NYC by neměl rozmazávat :-O

      Vymazat
  3. Podla mna sa ti to podarilo perfektne a nemas sa vobec za co hanbit, skor naopak ;) Velmi pekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru :) Kam se hrabu na tebe :)

      Vymazat
    2. Ja by som asi mala vyhrabat stare fotky nechtov a hodit ich niekam na blog, nech vidite aka som bola nesikovna :-D Taky motivacny prispevok :-D A naozak tieto nechty sa ti velmi podarili, by si sa mala nail artu venovat castejsie ;)

      Vymazat
    3. No to je super nápad! :D Jsem všema dvaceti pro :D Přesně jak píšeš - motivační příspěvek pro nás nešiky :D
      A ještě jednou děkuju Veru, pokusím se sem tam něco načmárat :)

      Vymazat
  4. Máš to vážně moc hezký, Cácorko. :) Ty kotvičky se ti podle mě povedly a proužky jsi taky zvládla celkem dobře na to, že to je od ruky. To já bych takhle určitě nezvládla.
    Škoda, že ti to ten nadlak rozmazal. Mně se to fakt vždycky stávalo jen tehdy, když jsem dala víc jak dva tahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zvládla bys to a určitě líp než já :) Zrovna s proužkama ani s kotvičkama nejsem vůbec spokojená :D Nakonec jsem si říkala u těch proužků, že je dobře, že se to mázlo, aspoň se ztratilo trochu to, jak jsou křivé :D
      Já prostě nepochopím, jak to ty holky slovenský můžou tak pěkně namalovat :D Ono to vypadá jednoduše - udělám jen proužky a kotvu, to zvládnu - ale není to jednoduché :D Kor pro takové nekreativce, jako jsem já :D
      Abych nezapomněla - děkujuuuu ♥

      Vymazat
  5. To vypadá úžasně:) Červený tečky možná trošku rozteklý jsou, ale je to námořnický, takže jakože od vody a hodí se to k tomu:)

    OdpovědětVymazat