čtvrtek 29. srpna 2013

Maybelline Colorama #54

Ahojte :)

Konečně se tenhle fešák dostal na řadu. Moc často se mi nestává, že bych zveřejňovala 3 týdny staré fotky... přesněji řečeno - ještě se to nestalo :) No a to není jediné prvenství tohoto laku, pač jak tak koukám, toto je první Maybelline lak na blogu. Fanfáry prosím, přichází Maybelline Colorama č. 54 :)

Maybelline Colorama č. 54

 Jak už jsem psala v předchozím příspěvku, chodila jsem kolem něj dlouho, ale pořád jsem si říkala, že to bez něj ještě nějakou chvilku přežiju. Když na mě ale z regálu smutně koukal poslední kousek, tak jsem ho tam nemohla nechat, to dá rozum :) 

Maybelline č. 54 je červeno růžová, malinová barvička se spoustou drobných třpytek (které se mi ovšem vůbec nepovedly vyfotit). Ač má želé konzistenci, tak mi přijde, že je docela dobře pigmentovaný. I když jsem se u viennettky minulý týden dočetla, že musela dávat 4, místama i 5 vrstev, tak mně stačily ke štěstí pouhé 2. Buď jsem méně náročná, nebo mám doma kousek s lepší pigmentací :) 

Při dvou vrstvách mi bílé okraje nehtů neprosvítaly, ale taková hlína už jo :)) Ne že bych jí tam nosila běžně, ale pátý (!!!) den, co jsem ho měla na nehtech, jsem se hrabala na zahradě a zapomněla si vzít rukavice... A co je na tom nejlepší? Že i po tom přehrabování hlíny bez rukavic, jsem ten pátý den měla lak netknutý. To je úplně neskutečný... Za mě super úlovek :) Určitě skočím omrknout i jiné barvičky :)

Maybelline Colorama č. 54

Maybelline Colorama č. 54

Maybelline Colorama č. 54

Ještě tu mám bonus na závěr - ségry packa s beruškama :) Červený základ je Avon - Make My Day, tečky jsou dělané černým Miss Sporty. No není to roztomilé? :) Červený Avon se tu určitě dočká samostatného příspěvku, je to vážně krásná barva - taková ta červená se sklonem k oranžové, ty já tuze ráda :)

Avon - Make My Day

Dnes vše, mějte se krásně :)

19 komentářů:

  1. Láček je krásnej, docela mi připomíná starou verzi Sweet Cherry, který právě doma mám. Viennettka má asi celkem smůlu na vadný kousky, třeba i ten Essence Free Hugs, který nedávno zveřejnila se mně lakoval úplně krásně..:) Jo a berušky jsou roztomilý. Jen kdybys neřekla, že to není tvoje ruka, tak bych to vůbec nepoznala. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepoznala jo? :D Nám teda se ségrou přijde, že máme každá úplně jiné ruce :D
      Ten Sweet Cherry bude ten samý lak, jen ve starém balení, protože i na staré lahvičce Mini Colorama je č. 54 ;)

      Vymazat
    2. Tak u toho Essence bych i byla ochotná uznat že se mi lakuje špatně, protože jsem nešikovná, ale tenhle mám teda asi fakt divnej, tobě kryje ve dvou vrstvách lépe než mně v pěti! Fakt krásný fotky!

      Vymazat
    3. No mně to přišlo taky docela divný - takový rozdíl v krytí. Kdyby to byla jedna vrstva, ale jednou tolik... A děkuju :)

      Vymazat
  2. tiež som sa rozhodovala, či si kúpiť tento odtieň, ale potom som narazila na Art de Lautrec 05B a ten je ešte viac holografický a viac trblietavý:D ale farebne by som povedala, že veľmi podobný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fíííha, ten je boží! :) Kde se to dá sehnat? U nás jsem je nikde neviděla...

      Vymazat
    2. neviem, kde všade predávajú túto značku, ale ja som ho kúpila u nás v Trenčíne v takom maličkom nechtovom (vlastne jedinom) obchode... Veve z Nails Maniac ho tiež spomínala:)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ale odrazuje mě moje 77, která mi nedržela ani 24 hodin na nehtech :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle je ve výdrži úplný opak :) Třeba si narazila na špatný kus. Já zkusím určitě další :)

      Vymazat
  4. jeej ten lak má užasnú farbu :) určite si ho skúsim aj ja niekde zohnať :) dakujem za inšpiráciu ;)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho kupovala v Tetě. A teď si vůbec nejsem jistá, jestli je mají i v DM, ale nejspíš jo.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju :) Jen ty třpytky jsou ve skutečnosti víc vidět...

      Vymazat
  6. od coloramy jsem teďka dostala 3 laky: žlutý, modrý a třpytivý růžový, ale tato barva je krásná...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají spoustu krásných barviček, tenhle určitě dlouho nezůstane sám :)

      Vymazat
  7. je veľmi krásny, ja som objavila čaro Coloramy, keď bola v starých fľaštičkách a už sa dopredávala :-( a nejako som si ešte stále nekúpila z týchto novších :-/ mala by som to napraviť.
    a tie "lienkové" nechtíky sú roztomilé, keď si tam vložila tú malú lienku, ani mi nechýbajú oči, či krídelká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hlavně štve, že u nás nemá Maybelline na laky žádný pořádný stojan. Ve velkém stojanu Maybelline je jen taková pidi přihrádka na laky a tam je pár rozebraných a asi těch starších barev. A ty z té nové řady mají jen kazetu u pokladny a tam taky nejsou všechny barvy :(

      Vymazat
  8. Taky ho mám, taky ho miluju, taky mi kryje plně ve dvou vrstvách :) A mám ho td na rukách už 4. den. Juhuhůůů, je to jeden z objevů ledna :)

    OdpovědětVymazat