středa 26. června 2013

Novinky u Cácorky...

 Začnu tím, co mi udělalo největší radost :) A tím je jednoznačně výhra u Jitulinky. Nejsem z těch, co by sjížděli každou giveaway, jen aby něco vyhráli, a už vůbec nepodporuju takové to nahánění čtenářů pomocí soutěží, takže se do nich moc nezapojuji, jen když se mi výhra fakt líbí. O to větší bylo mé překvapení, že jsem zrovna já měla to štěstí :) A ještě jsem se to dozvěděla v den, kdy jsem měla náladu pod psa, takže mi jí Jíťa zvedla dokonale :) 

 A co jsem vyhrála? Tělový krém od Avonu s vůní vanilky - náhodou jsem si chvilku předtím pořídila z té samé kolekce krém na ruce, takže budu vonět celá stejně :) Paletka stínů Mua v odstínu Undressed, přesně po takových jsem v poslední době slintala. No a samozřejmě nesmí chybět laky na nehty :) China Glaze Champagne Kisses - náááádherný, luxusní odstín, už jsem ho měla na rukou a na nohou ho mám stále :)) A druhý lak je NYC, odstín Times Square. Při prohrabávání mé sbírky jsem zjistila, že už ten samý mám, ale nevadí :) Navíc mi Jíťa přibalila nějaké vzorečky krémů od Vichy a co mi udělalo velkou radost, byl růčo psaný dopísek na takovém tom pěkném dopisním papíře (pamatujete, když jsme posílali např. ze školy v přírodě domů dopisy, popřípadě si psali s kamarádkama? tak přesně takový) :) Ten jsem bohužel zapomněla vyfotit. Ale fakt tam byl! :)


 Nová várka laků od GS - nechte je tam, když jsou v Tetě stále v akci za pade! :)) Na tomhle nákupu má teda dost podíl i soutěž, která u GS začátkem června probíhala. Jak jsem si každý odstín swatchovala, abych k němu vymyslela název, tak jsem zjistila, že mi chybí spousta odstínů, které prostě musím mít :)) Samo jsem nejdřív čekala, až fakt nevyhraju, abych si je nepořídila a pak je ještě náááááhodou nevyhrála - já bláhová :)) Bohužel se mi sekl net a vůbec se mi nepodařilo seznam s názvy odeslat, no co, stane se - ale v tu chvíli jsem byla faaaakt vytočená - ale právě Jíťa mi náladu následně zvedla :)


Za tuhle nadílku může tak trochu Gedzitka u které jsem se zamilovala do odstínu Pastel Pink. Neodolala jsem a hnedka šla listovat Avon katalogem... a helemese, množstevní akce. No přeci si nekoupím jeden za cca 140,- kaček, když můžu mít tři za 207,-, to dá rozum :)) No jsem na ně zvědavá, moc důvěry ke katalogovým lakům nemám. Oriflame laky mi to jen potvrdily, ale Avon jsem ještě neměla, tak uvidíme.

Zleva: Pastel Pink, Make My Day, Viva Pink

No a tyhle fešáky jsem ulovila u Labradoory v poslední blogsale. Už už to vypadalo, že jí vůbec nestihnu, protože byla původně avizovaná na pátou hodinu, ale měla jsem takové štěstí, že jsem klikla na blogger zrovna ve chvíli, kdy ji Iva zveřejnila :)) Ten průhledný prcek na první fotce vpravo je Seche Vite - můj první (ano, po dvou letech lakovací mánie je to teprve můj první :)) a musím říct, že jsem se zamilovala. Kam se hrabou Essence, NYC, či FS rychlosušiče... Do deseti minut naprosto suchý, a když píšu naprosto, tak myslím naprosto - dloubla jsem se o kliku a lak se ani nehnul. Nanáší se úplně sám a jde to v krásně tenké vrstvičce a nebublinkuje (poslední dobou mi s tím zlobí Essence i NYC)! Takže už věřím těm ódám, které na něj spousta lakomaniaček pěje. Uvidíme, jak to bude s tím užíráním konečků.

Druhý obrázek zleva: Barry M - Mint Green, China Glaze - Flip Flop Fantasy, Poinsettia

A tímto veřejně vyhlašuji nakupovací stop-stav (koukejte mi hlídat) :)) Mějte se krásně :)




8 komentářů:

  1. :D Taky bych potřebovala někoho, kdo na mě dohlídne...:)) No jinak teda samý poklady, ten Seche Vite bych taky někdy hrozně ráda vyzkoušela. Výhra v GA je perfektní, takovou paletku taky poslední dobou chci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seche Vite určitě zkus, fakt to stojí za to! :) Na ebay není ani moc drahý ;)

      Vymazat
  2. Gratuluji ke krásné výhře!! Souhlasím, taky bych potřebovala osobní hlídače :-), tak přeju pevnou vůli aspoň Tobě :-D...Ty Avoňácké by mě teda zajímali, nějak jsem proti nim zaujatá ani nevím proč, právě sháním něco jako tu Pastel Pink.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju eM :) Taky jsem proti Avonu/Oriflame zaujatá a nevím proč :) A pevná vůle je to, co mi chybí :D

      Vymazat
  3. Také gratuluji k výhře a teda to je pěkný nášup laků :D Jsem zvědavá jak se ti bude pracovat s Pastel Pink, když mě moc nevyhovoval. Hlídače no nevim, když už jsem koukala na FB apod. že půjdeš do nových STARS laků :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani :) To je teda nášup, když to takhle vidím na fotkách pohromadě :D Blázen jsem, hoďte na mě síť :D
      To je právě ono, já si vždycky řeknu, že si žádný lak nekoupím a on se někdo vždy vytasí s nějakou novinkou, kterou prostě MUSÍM mít :D Hází mi klacky pod nohy :D Ale tak nové STARS bych si mohla přát k svátku, který se nám blíží, to uteče jak voda :D

      Vymazat
  4. Takovej nášup, už se teším na fotky :). Jinak koukám, že jsi laky od GS pořídila skoro stejný jako já :D

    OdpovědětVymazat