pátek 7. června 2013

Francouzská manikúra

Dneska vám tu udělám takový menší nehtový striptýzek a poodhalím tak své zažloutlé nehty :)) Po dloooouhé době jsem dostala chuť na francii, už to bude skoro rok, co jsem ji měla naposledy :) A musím říct, že mám s tou francií pocit, jako bych měla gelovky - ona je to taková gelová klasika ta francie, tak asi proto.

Francouzská manikúra

Na bílé špičky jsem použila Modelovací lak na konečky nehtů od GS. Nejdříve jsem si vytáhla aktivně i šablonky, které mám taky od GS, ale nakonec jsem byla líná se s tím tak patlat, tak jsem konečky malovala růčo. Není to dokonalé, ale pro mě je to nositelné :) 

Francouzská manikúra

Podklad jsem žádný nedávala, protože bych si ho při korekci konečků rozpatlala. Pak jsem celé nehty přetřela odstínem Ballerina od Maybelline, který je ve výsledku úplně průhledný. Měla jsem připravený ještě regenerátor nehtů od FS, který je takový pěkně narůžovělý, ale nebyla jsem si jistá, jestli není až moc růžový, aby mi neschoval úplně bílé konečky, tak jsem ho raději nepoužila. A nakonec jsem nalakovala Better than gel nails od Essence.

Francouzská manikúra

No a včera jsem to ještě trochu oživila efektovým lakem od Flormaru, odstín U02, který je průhledný, možná lehounce mléčný a má v sobě takové pidi růžovo perleťové šupinky.
S výdrží jsem fakt spokojená, lakovala jsem v úterý večer, je pátek odpoledne a nehty nemají jedinou vadu :) Myslím, že tomu pomohla i včerejší vrstva Flormaru.

Francouzská manikúra

Mějte se hezky :)

14 komentářů:

  1. líbí se mi obě verze francie:) sama ji ale moc nenosím, když použiju šablony, tak se mi to tak divně rozmaže a od ruky ty obloučky prostě neumím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se se šablonama taky vždycky prala, ale posledně se mi to s něma docela povedlo :) Chce je to pořádně přilepit a sloupnout, až bílý lak trochu zaschne a případné mazance vzít korekčním perem :)

      Vymazat
  2. Myslím, že končeky sa ti podarili skvele :) A s tým flormarom sa mi to páči veľmi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mě ten Flormar docela zklamal, čekala jsem lepší výsledek :D Až teď mi docvaklo, že jsem měla sáhnout spíš po Essence Space Queen, pozdě :D

      Vymazat
  3. Moc hezká Francie - jsi šikovná, že jsi to zvládla bez proužků, to já bych si netroufla :). líbí se mi i efekty a mini balerina to je klasika, měla jsem ji strašně ráda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju eM :) To já si radši troufnu bez šablonek, hlavně aby to bylo co nejdřív, takže je to výsledek mé lenosti :D

      Vymazat
  4. tento používam už niekoľko rokov :-) ja francúzsku robím vždy rúčo :-) a páči sa mi tá flormar verzia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla dřív na Francii takový šikovný dvojlak z Oriflame - jedna strana byl klasický bílý a druhá strana takový perleťově bílý. Měl i užší štětečky, resp. má, ale už je docela starý, tak si nejsem jistá, jestli je ještě použitelný..

      Vymazat
  5. bezva, já zkoušela taky Francii se šablonkama a levou rukou jsem zvládla :) no a na tu pravou jsem neměla nervy páč mi to vůbec nešlo, tak jsem to všechno odlakovala :D
    budu muset říci ségře aby mi ji udělala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já s ní dřív většinou taky tak skončila - jedna ruka jakž takž a druhá hrůza, takže to šlo většinou dolů :D

      Vymazat
  6. No tak na to, že to je ručně, tak teda fakt hodně dobrý. :) S tím efektovým lakem to vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná klasika, ta se nikdy neokouká :-)

    World By Bella



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Klasika to je, občas ji ráda nalakuju, ale většinou mám radši barvičky :)

      Vymazat