sobota 23. března 2013

Nubar - Red Sea Coral

Něco mi říká, že bych si měla udělat revizi laků - minulý týden jsem u Gedzitky obdivovala krásný Barry M Grapefruit, následně pak pěknou náhradu v podobě Basicu 222. No a tento týden jsem zjistila, že už mám vlastně podobnou barvičku ve své sbírce - naprosto přehlížený Nubar - Red Sea Coral :)

Nubar - Red Sea Coral


Red Sea Coral sice není tak zářivý, jako Barry M nebo Basic (usuzuji jen podle fotek u Gedzitky, které má mimochodem vždycky krásné), ale to mu na kráse vůbec neubírá. Základní růžovo-oranžová barva obsahuje shimmer, který je více viditelný v lahvičce, než na nehtech. Konzistence laku je docela řídká, trochu mi pruhoval, takže jsem dávala tři vrstvy, ale jinak se mi lakoval dobře. Vyfotit ho není lehké, protože je každou chvilku jiný - chvilku vypadá jako krémovka a naráz je zas krásně šťavnatý.

Nubar - Red Sea Coral

Pro mě je to super jarní barvička. Škoda jen, že to jaro si dává tak načas... Ale kdo si počká ten se dočká :) Co jiného nám taky zbývá, než čekat. Ovšem ten tento způsob jara, zdá se mi poněkud nešťastným...

Nubar - Red Sea Coral

Nubar - Red Sea Coral


Ponaučení (viz. můj prostředníček):
 Nekousat, netrhat, či jinak násilně odstraňovat kůžičku - bolí to a výsledek není zrovna lákavý..


7 komentářů:

  1. Nubar Red Sea Coral je nádherný, měla jsem ho ve své sbírce taky, jenže mi vadily ty potřebný tři vrstvy pro krytí a tak putoval ke kamarádce. Díky za chválu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně a snad i ty tři vrstvy bych mu odpustila..:) Zdá se mi to, nebo si necháváš narůst drápky ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už je mám trochu přerostlé :) Vždycky to nechám trochu narůst a pak to naráz zkrátím, protože zjistím, že se mi to dlouhé stejně nelíbí :)

      Vymazat
  3. Mně se Red Sea Coral taky líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože ten minulý čas? :)

      Vymazat
    2. Vlastně nic vážného - jen že jsem ho už dlouho nelakovala :D Takový krasavec si zaslouží spatřit světlo světa znovu... :)

      Vymazat