pátek 1. února 2013

NYC - Fine Red Wine

Další z mých oblíbenců je lak od NYC, odstín Fine Red Wine. 

Občas se tváří jako vínový, jindy zas jako hodně tmavě červený. Konzistence je taková řidší, ale nanáší se dobře. 

New York Color - odstín Fine Red Wine



Dala jsem jako vždy dvě vrstvy, ale místama to mám trochu pruhované. Takže třetí by pro perfektní krytí neuškodila, ale vzhledem k tomu, že se mi na nehteh bude hřát tak 3 dny, jsem to neřešila :)

New York Color - odstín Fine Red Wine

Konečně nám tu vylezlo sluníčko a navíc víkend před námi, co víc si přát :)

6 komentářů:

  1. Červenou sa nedá nič pokaziť :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná barvička.:)Musím říct, že obdivuju tvoje nehty.Vždy perfektně zapilované a nalakované.Když se mi zlomí nehet, tak jsem totálně zoufalá, protože je prostě neumím takhle dokonale upravit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuju:) Mi se naštěstí žádný nehet už dlouho nezlomil.

      Vymazat
  3. Krásný lak, krásné nehty, krásně nalakováno :)

    OdpovědětVymazat