středa 6. února 2013

L'Oréal - Sex On The Peach

Tak se mi ho povedlo ulovit, čekal na mě poslední kousek - přeci ho tam nenechám. Ale kdybych věděla, co mi s ním čeká, možná bych odolala. Samozřejmě jsem četla u Sonidla, že bublinkuje, ale dokud se o tom sama nepřesvědčím, tak mi to nijak nevzrušuje.

L'Oréal - Sex On The Peach


Od značky L'Oréal mám (krom tohoto) jen jeden lak a to ještě v té starší lahvičce a musím říct, že tahle nová je pro mě za trest. Zaprvé se mi vůbec nelíbí ten tvar, je to taková pidi nevzhledná lahvička a za druhé je dosti nepraktická. 
Při každém otírání štětečku jsem čekala, až se mi převrhne. Naštěstí se tak nestalo, to by bylo "veselo" - jsem tak trochu cholerik mimo jiné :)

L'Oréal - Sex On The Peach

Co musím pochválit je štěteček. Široký, zaoblený, hustý. Tyhle široké štětečky mi vyhovují, lakují se mi s nimi lépe kraje u kůžičky. Na malíčku musím mít teda pevnou ruku a netlačit, aby se štěteček moc nerozjel, protože malíčky mám fakt malé :)

L'Oréal - Sex On The Peach štěteček

Barva se mi líbí, asi to teda pořád není přesně ta lososová, co jsem hledala, ale líbí se mi. Taková ne křiklavá, ale zase ne přehlédnutelná. Chvilku mi přijde moc do růžova, jindy si zase říkám, že je tam  té růžové málo a je spíš víc do oranžova. Té mé vysněné se přiblížil asi nejvíce v první vrstvě, to byl takový jemný, ale bohužel dost pruhuje. Takže jsem dala ještě druhou vrstvu a po ujištění mým Milým, že ty pruhy pořád vidí i na tu dálku, jsem přidala i třetí vrstvu :) Pruhy tam jsou pořád, ale na víc nemám nervy. Navíc začal pěkně bublat - "nečekaně" :)

L'Oréal - Sex On The Peach

L'Oréal - Sex On The Peach

No takže když to shrnu, tak barva moc hezká, štěteček šikovný, lahvička hrozná, aplikace ještě horší a výdrž? Na tu jsem zvědavá, L'Oréal slibuje tuším 10 dní. S tím teda nepočítám ani v nejdivočejším snu :)

4 komentáře:

  1. Ta barva je moc krásná, ale to lakování musí být o nervy :D Já se přiznám, že od téhle značky nemám žádný lak a ani mě nějak nic nezaujalo natolik, abych si je za ty ceny kupovala..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně ve stojanu taky nic nezaujalo natolik, abych ho za ty peníze musela mít. To jen pro tenhle jsem si běžela na jisto po vygooglování :) Ale asi je to můj poslední L'Oréal - i když nikdy neříkej nikdy :D

      Vymazat
  2. táto farba je veľmi pekná..páčia sa mi takéto nude odtiene :) a samozrejme máš aj pekné nechty:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat