čtvrtek 21. února 2013

Essence - Got A Secret + Night In Vegas

Na můj úterní výtvor jsem použila trio od Essence. Jako základ jsem nalakovala dvě vrstvy laku Got A Secret. V lahvičce mi přijde jako šedý, ale na nehtech má nádech do modra. Na to jsem dala vrstvu efektového laku Night In Vegas, následovala vrstva vytvrzovače a když se mi nehty zdály suché, tak jsem je přetřela matujícím top coatem (také od Essence).

Essence - Got A Secret, Night In Vegas, Matt

 Výsledek se mi líbí, působí to na mě ledově, zmrzle - krásně to zapadá do tohohle počasí :) Ale fotky se bohužel nepovedly - jednak se mi povedlo na pár prstech obtisknout peřinu (holt těch vrstev bylo moc, tak neproschly úplně) a za další je to pro mě prostě nevyfotitelné. Na těch fotkách není vlastně skoro vůbec vidět ten matný efekt. Takže si ho tam budete muset asi domyslet :)
Essence - Got A Secret, Night In Vegas, Matt

Essence - Got A Secret, Night In Vegas, Matt

Asi začnu častěji používat Night In Vegas v kombinaci se světlými laky, sice to není tak výrazné, jako na těch tmavších, ale rozhodně to není nuda :)

2 komentáře:

  1. Mám ráda třpytkatý věci přetřený matným topem :). Na první fotce to jde celkem dobře vidět :). Hezky zmrzlá kombinace ;)

    OdpovědětVymazat