úterý 29. ledna 2013

OPI - Glitzerland

Mé první OPI zlatíčko :) Skoro dva roky od propuknutí mé úchylky jsem si počkala na prvního opíka. Ježíšek mi přinesl rovnou 3 naráz a všechny už jsem je stihla vyzkoušet :) A první na řadu přišel právě Glitzerland, toho už jsem stihla dokonce dvakrát.
 
OPI Glitzerland je lak se zlatým prachem, dá-li se to tak nazvat a pochází ze Švýcarské kolekce. Základ ani nevím pořádně jakou má barvu, protože toho zlatého je tam fakt hodně. Snad béžovou? 

OPI Glitzerland


Když jsem poprvé viděla ten všemi opěvovaný OPI štěteček, tak jsem nechápala, co na něm všichni mají - dlouhá štětka :D Ovšem změnila jsem názor hned, jak jsem začala lakovat. Nevím jak to ta štětka dělá, ale fakt jí to jde :) 

Štěteček laku OPI

V první vrstvě mi pruhoval, ale není to tak hrozné, aby si s tím někdo šikovnější neporadil lépe. Druhá vrstva to celé docela sjednotila, takže jsem jich víc ani nedávala.

OPI Glitzerland

Ale ta výdrž! Ta je bohužel srovnatelná s novou kolekcí od Essence :( Lakovala jsem si ho v pátek večer a v sobotu odpoledne se mi začaly loupat konečky. A to jsem se do té doby stihla jen vyspat a přejet vlakem republiku - to by snad mohl vydržet bez úhony. Stejné to bylo i když jsem si ho lakovala prvně. Podklad i nadlak jsem dala stejný jako jindy, takže tím to asi nebude. Ale  je to naštěstí taková ta barva, při které není vidět každý nedostatek, takže mu to odpouštím :)

OPI Glitzerland

O tom, že se mi fakt líbí vypovídá i to, že jsem ho od Vánoc měla na nehtech už dvakrát - je málo laků, které vyvětrám tak často :)

9 komentářů:

  1. pekna akoby az slavnostna farba!
    Inak ak mas rada BB kremy, tu je recenzia na jeden od Biodermy:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  2. Mám podobný od GS, kupovala som ho v decembri a za december som ho mala na sebe asi trikrát :D Takže tie zlaté laky asi majú niečo do seba :P Som zvedavá na ďalšie OPI laky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se mi asi ještě nepovedlo, abych za měsíc měla jeden a ten sam lak na nehtech třikrát :D Když nepočítám podkladový :D

      Vymazat
  3. Na těchto barvičkách moc neujíždím, ale tento odstín je moooc krásný a sluší ti.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je to taková "nenápadně-krásná" barvička. Podobně je na tom Essence Irreplaceable - to je taky taková jakože nenápadná barva, ale já jí zbožňuju :)

      Vymazat
  4. mám v plánu OPI vyzkoušet a taky Zoyu a Orly a mohla bych psát takhle dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo Zoyu a Orly bych taky ráda zkusila, ale nemám ani jeden a zatím jsem po nich ani moc nepátrala.

      Vymazat